KotiRyhmätKeskusteluLisääAjan henki
Etsi sivustolta
Tämä sivusto käyttää evästeitä palvelujen toimittamiseen, toiminnan parantamiseen, analytiikkaan ja (jos et ole kirjautunut sisään) mainostamiseen. Käyttämällä LibraryThingiä ilmaiset, että olet lukenut ja ymmärtänyt käyttöehdot ja yksityisyydensuojakäytännöt. Sivujen ja palveluiden käytön tulee olla näiden ehtojen ja käytäntöjen mukaista.

Tulokset Google Booksista

Pikkukuvaa napsauttamalla pääset Google Booksiin.

Ladataan...

L'évadé du web

Tekijä: Keven Girard

JäseniäKirja-arvostelujaSuosituimmuussijaKeskimääräinen arvioKeskustelut
1-7,751,445--
À la fin des vacances de Noël, Eliot reçoit sur les réseaux sociaux une demande d'amitié d'un certain Patrice Gobeil, qui se présente comme un thanatologue originaire de la même ville que lui. N'ayant pas l'habitude d'accepter des invitations des étrangers, le héros refuse et prend ses distances avec le Web. Or, dans les semaines qui suivent, il reçoit d'étranges messages sur son téléphone cellulaire en plus de repérer un individu louche rôder autour de l'école. Son harceleur, qui porte le même nom de famille que lui, serait-il ce tueur d'enfants extrêmement dangereux qui s'est échappé du pénitencier de Roberval? [SDM]. Un roman d'horreur, rédigé dans un style populaire, qui s'achève, comme la majorité des autres titres de la collection, sur une chute ouverte laissant entendre que les ennuis ne font que commencer pour le héros. Ce dernier découvre en effet, au terme de rebondissements peu crédibles, qu'il est en fait harcelé par deux individus, dont l'évadé de prison ayant été reconnu coupable d'avoir séquestré des enfants et de leur avoir passé des fils sous la peau pour les manipuler comme des pantins. Une ambiance morbide règne donc sur ce récit plutôt tordu, au fil duquel les tempêtes hivernales qui font rage ajoutent à la sensation d'étouffement du protagoniste. Une lecture sombre et glauque, qui pourra troubler les âmes sensibles et qui est l'occasion, au passage, de stimuler la réflexion sur les dangers des réseaux sociaux. [SDM].… (lisätietoja)
Viimeisimmät tallentajatdavidgn

ei avainsanoja

-
Ladataan...

Kirjaudu LibraryThingiin nähdäksesi, pidätkö tästä kirjasta vai et.

Ei tämänhetkisiä Keskustelu-viestiketjuja tästä kirjasta.

Ei arvosteluja
ei arvosteluja | lisää arvostelu
Sinun täytyy kirjautua sisään voidaksesi muokata Yhteistä tietoa
Katso lisäohjeita Common Knowledge -sivuilta (englanniksi).
Teoksen kanoninen nimi
Alkuteoksen nimi
Teoksen muut nimet
Alkuperäinen julkaisuvuosi
Henkilöt/hahmot
Tärkeät paikat
Tärkeät tapahtumat
Kirjaan liittyvät elokuvat
Epigrafi (motto tai mietelause kirjan alussa)
Omistuskirjoitus
Ensimmäiset sanat
Sitaatit
Viimeiset sanat
Erotteluhuomautus
Julkaisutoimittajat
Kirjan kehujat
Alkuteoksen kieli
Kanoninen DDC/MDS
Kanoninen LCC

Viittaukset tähän teokseen muissa lähteissä.

Englanninkielinen Wikipedia

-

À la fin des vacances de Noël, Eliot reçoit sur les réseaux sociaux une demande d'amitié d'un certain Patrice Gobeil, qui se présente comme un thanatologue originaire de la même ville que lui. N'ayant pas l'habitude d'accepter des invitations des étrangers, le héros refuse et prend ses distances avec le Web. Or, dans les semaines qui suivent, il reçoit d'étranges messages sur son téléphone cellulaire en plus de repérer un individu louche rôder autour de l'école. Son harceleur, qui porte le même nom de famille que lui, serait-il ce tueur d'enfants extrêmement dangereux qui s'est échappé du pénitencier de Roberval? [SDM]. Un roman d'horreur, rédigé dans un style populaire, qui s'achève, comme la majorité des autres titres de la collection, sur une chute ouverte laissant entendre que les ennuis ne font que commencer pour le héros. Ce dernier découvre en effet, au terme de rebondissements peu crédibles, qu'il est en fait harcelé par deux individus, dont l'évadé de prison ayant été reconnu coupable d'avoir séquestré des enfants et de leur avoir passé des fils sous la peau pour les manipuler comme des pantins. Une ambiance morbide règne donc sur ce récit plutôt tordu, au fil duquel les tempêtes hivernales qui font rage ajoutent à la sensation d'étouffement du protagoniste. Une lecture sombre et glauque, qui pourra troubler les âmes sensibles et qui est l'occasion, au passage, de stimuler la réflexion sur les dangers des réseaux sociaux. [SDM].

Kirjastojen kuvailuja ei löytynyt.

Kirjan kuvailu
Yhteenveto haiku-muodossa

Current Discussions

-

Suosituimmat kansikuvat

Pikalinkit

Lajityypit

Ei lajityyppiä

Arvio (tähdet)

Keskiarvo: Ei arvioita.

Oletko sinä tämä henkilö?

Tule LibraryThing-kirjailijaksi.

 

Lisätietoja | Ota yhteyttä | LibraryThing.com | Yksityisyyden suoja / Käyttöehdot | Apua/FAQ | Blogi | Kauppa | APIs | TinyCat | Perintökirjastot | Varhaiset kirja-arvostelijat | Yleistieto | 205,382,042 kirjaa! | Yläpalkki: Aina näkyvissä