Lori's Rooting Away
Keskustelu2016 ROOT Challenge - (Read Our Own Tomes)
Liity LibraryThingin jäseneksi, niin voit kirjoittaa viestin.
Tämä viestiketju on "uinuva" —viimeisin viesti on vanhempi kuin 90 päivää. Ryhmä "virkoaa", kun lähetät vastauksen.
2Pigletto
Books Acquired
Grave of Hummingbirds 3 stars
The Adventures of Sally 3 stars
The Sea of Monsters 3 stars
What Angels Fear
The Long Way Down
Water Witch 2 stars
The Vanishing Witch
The Iron Daughter 3 stars
Monster 4 stars
Gladys Aylward: The Little Woman
The Hand That First Held Mine
Strangers on a Train
A Man of Some Repute
The Winthrop Woman
The Uncommon Reader 4 stars
Avalon
Pomfret Towers
Ghost Gifts
The Lie Tree
A Real Boy
A Stir of Echoes 3 1/2 stars
Rot and Ruin
Bird Box 5 stars
In the Light of What We See
After You'd Gone
Death in Devon 3 stars
Strong Poison 4 stars
My Man Jeeves 4 stars
Arsene Lupin, Gentleman-Thief 4 stars
The Gunslinger 4 stars
Pretty Little Liars 4 stars
Autobiography of Henry VIII
Blood Bound 3 stars
Grave of Hummingbirds 3 stars
The Adventures of Sally 3 stars
The Sea of Monsters 3 stars
What Angels Fear
The Long Way Down
Water Witch 2 stars
The Vanishing Witch
The Iron Daughter 3 stars
Monster 4 stars
Gladys Aylward: The Little Woman
The Hand That First Held Mine
Strangers on a Train
A Man of Some Repute
The Winthrop Woman
The Uncommon Reader 4 stars
Avalon
Pomfret Towers
Ghost Gifts
The Lie Tree
A Real Boy
A Stir of Echoes 3 1/2 stars
Rot and Ruin
Bird Box 5 stars
In the Light of What We See
After You'd Gone
Death in Devon 3 stars
Strong Poison 4 stars
My Man Jeeves 4 stars
Arsene Lupin, Gentleman-Thief 4 stars
The Gunslinger 4 stars
Pretty Little Liars 4 stars
Autobiography of Henry VIII
Blood Bound 3 stars
3Pigletto
January
1. The Last Camel Died at Noon 4 stars
2. The Scorch Trials 3 1/2 stars
3. The Death Cure 3 1/2 stars
4. The Keepers of the Library 2 stars
5. Everything I Never Told You 2 stars
6. The Sprouts of Wrath 3 1/2 stars
7. The Xibalba Murders 3 stars
8. The Death of Lucy Kyte 2 stars
9. The Woman in White 4 stars
10. The Letter 3 1/2 stars
11. The Iron King 4 stars
12. Sky Burial 4 stars
13. Cliffs Notes on Mythology 4 stars
14. The Seven Dials Mystery 4 stars
15. Therapy 4 stars
16. Son 4 stars
17. Remember Me 4 stars
1. The Last Camel Died at Noon 4 stars
2. The Scorch Trials 3 1/2 stars
3. The Death Cure 3 1/2 stars
4. The Keepers of the Library 2 stars
5. Everything I Never Told You 2 stars
6. The Sprouts of Wrath 3 1/2 stars
7. The Xibalba Murders 3 stars
8. The Death of Lucy Kyte 2 stars
9. The Woman in White 4 stars
10. The Letter 3 1/2 stars
11. The Iron King 4 stars
12. Sky Burial 4 stars
13. Cliffs Notes on Mythology 4 stars
14. The Seven Dials Mystery 4 stars
15. Therapy 4 stars
16. Son 4 stars
17. Remember Me 4 stars
4rabbitprincess
Welcome back and good luck!
10MissWatson
Welcome back and happy ROOTing!
11Pigletto
February
18. The Last Juror 4 stars
19. Silenced 2 stars
20. The Wimbledon Poisoner 2 stars
21. The Glass Books of the Dream Eaters 1/2 star
22. The Girl With All the Gifts 4 stars
23. An Inspector Calls 4 stars
24. Mister Monday 4 stars
25. Grim Tuesday 4 stars
26. Started Early, Took My Dog 4 stars
27. The House Next Door 4 stars
28. The Secret of Chimneys 4 stars
29. Moonfleet 1/2 star
30. Death Comes to Pemberley 3 stars
31. Mary Poppins 3 stars
32. The Name of the Star 3 stars
18. The Last Juror 4 stars
19. Silenced 2 stars
20. The Wimbledon Poisoner 2 stars
21. The Glass Books of the Dream Eaters 1/2 star
22. The Girl With All the Gifts 4 stars
23. An Inspector Calls 4 stars
24. Mister Monday 4 stars
25. Grim Tuesday 4 stars
26. Started Early, Took My Dog 4 stars
27. The House Next Door 4 stars
28. The Secret of Chimneys 4 stars
29. Moonfleet 1/2 star
30. Death Comes to Pemberley 3 stars
31. Mary Poppins 3 stars
32. The Name of the Star 3 stars
12MissWatson
You are zipping along nicely!
13Pigletto
March
33. The Hundred and Ninety-Nine Steps 3.5 stars
34. The Feast of the Drowned 3.5 stars
35. Magyk 4 stars
36. Innocent Traitor 4 stars
37. The Snake, the Crocodile and the Dog 4 stars
38. Obsidian Mirror 3 stars
39. Moon Called 4 stars
33. The Hundred and Ninety-Nine Steps 3.5 stars
34. The Feast of the Drowned 3.5 stars
35. Magyk 4 stars
36. Innocent Traitor 4 stars
37. The Snake, the Crocodile and the Dog 4 stars
38. Obsidian Mirror 3 stars
39. Moon Called 4 stars
14mmignano11
A Stir of Echoes is one of my books waiting to be read also. Good luck. You've read quite a lot already.
15Pigletto
April
40. The Man Who Was Thursday 4 stars
41. Under the Dome 4 stars
42. King Charles II 4 stars
43. The Thirty-Nine Steps 3.5 stars
44. The Shrinking Man 5 stars
45. Steelheart 3 stars
46. Lady Friday 3.5 stars
47. What Ever Happened to Baby Jane 4 stars
40. The Man Who Was Thursday 4 stars
41. Under the Dome 4 stars
42. King Charles II 4 stars
43. The Thirty-Nine Steps 3.5 stars
44. The Shrinking Man 5 stars
45. Steelheart 3 stars
46. Lady Friday 3.5 stars
47. What Ever Happened to Baby Jane 4 stars
16MissWatson
You're past the halfway point already! Wow!
17rabbitprincess
And it looks like an overall enjoyable month as well! Three four-star reads in a row! Very glad :)
21Pigletto
May
48. The Lady in the Van 4 stars
49. The Uncommon Reader 4 stars
50. Howl's Moving Castle 3 stars
51. The Likeness 4 stars
52. Disenchanted 2.5 stars
53. The Ghost House 2 stars
54. Royal Poxes and Potions 3 stars
48. The Lady in the Van 4 stars
49. The Uncommon Reader 4 stars
50. Howl's Moving Castle 3 stars
51. The Likeness 4 stars
52. Disenchanted 2.5 stars
53. The Ghost House 2 stars
54. Royal Poxes and Potions 3 stars
23Pigletto
June
55. The Girl at Rosewood Hall 3 stars
56. Curtain: Poirot's Last Case 4 stars
57. The Asylum 3 stars
58. The Species Seekers 4 stars
59. The Mystery of the Clockwork Sparrow 3 stars
55. The Girl at Rosewood Hall 3 stars
56. Curtain: Poirot's Last Case 4 stars
57. The Asylum 3 stars
58. The Species Seekers 4 stars
59. The Mystery of the Clockwork Sparrow 3 stars
24Pigletto
July
60. Witch Hunt 3 stars
61. The Book of Three 3 stars
62. Silas Marner 4 stars
63. Sink of Atrocity 3 stars
64. Cornerstone 3 stars
65. The Well of Lost Plots 4 stars
66. Inkheart 2 stars
60. Witch Hunt 3 stars
61. The Book of Three 3 stars
62. Silas Marner 4 stars
63. Sink of Atrocity 3 stars
64. Cornerstone 3 stars
65. The Well of Lost Plots 4 stars
66. Inkheart 2 stars
26Pigletto
August
67. Something Rotten 4 stars
68. First Among Sequels 3 stars
69. Elizabeth: Apprenticeship 2.5 stars
70. Heart of Darkness 4 stars
71. Ultraviolet 3 stars
72. Quicksilver 2 stars
73. Who Moved My Cheese? 1 star
74. Affinity 4 stars
75. Tim 4 stars
67. Something Rotten 4 stars
68. First Among Sequels 3 stars
69. Elizabeth: Apprenticeship 2.5 stars
70. Heart of Darkness 4 stars
71. Ultraviolet 3 stars
72. Quicksilver 2 stars
73. Who Moved My Cheese? 1 star
74. Affinity 4 stars
75. Tim 4 stars
28Pigletto
September
76. Why Be Happy When You Could Be Normal? 4 stars
77. A Free Woman 2 stars
78. The Garden of Magic 3.5 stars
79. McLevy: The Edinburgh Detective 2.5 stars
80. The Rapture 3.5 stars
81. The Crimson Petal and the White 4 stars
76. Why Be Happy When You Could Be Normal? 4 stars
77. A Free Woman 2 stars
78. The Garden of Magic 3.5 stars
79. McLevy: The Edinburgh Detective 2.5 stars
80. The Rapture 3.5 stars
81. The Crimson Petal and the White 4 stars
33MissWatson
Yay, congrats!
34rabbitprincess
Awesome! :)
35Pigletto
November
85. Doctor Olaf Van Schuler's Brain 4 stars
86. The Mesmerist 4 stars
87. Everything You Know 4 stars
85. Doctor Olaf Van Schuler's Brain 4 stars
86. The Mesmerist 4 stars
87. Everything You Know 4 stars
36Pigletto
December
88. The Lives of the English Rakes 4 stars
89. Mr Wroe's Virgins 4 stars
90. I am Legend and Other Stories 4 stars
91. Christmas at Cold Comfort Farm 4 stars
92. The Girl on the Train 3.5 stars
93. Miracle on Regent Street 1 star
88. The Lives of the English Rakes 4 stars
89. Mr Wroe's Virgins 4 stars
90. I am Legend and Other Stories 4 stars
91. Christmas at Cold Comfort Farm 4 stars
92. The Girl on the Train 3.5 stars
93. Miracle on Regent Street 1 star